2013. május 22., szerda

São Paulo-t lakók tortája

São Paulo-t lakók tortája

 Erre a tortára egy brazil ismerősünk által bukkantunk rá és elmondhatom, hogy ideje volt rátalálni, mert nagyon nagyon finom :)


Hozzávalók: 
  •  250 g margarin
  • 200 g cukor vagy cukrozott tejszín
  • 250 g aprított mandula vagy dió
  • 500 g tejszín
  • 3 tojássárgája
  • 2 csomag vékony vajas keksz
  • 1 kiskanál  vanília kivonat
  • 500 g sűrített tej
Elkészítés:
  1.  Verjük fel habosra egy edényben a margarint és a cukrot (én cukrozott tejszínt használtam és nem raktam bele plusz cukrot, mert a brazilok mindent rettenetesen édesen esznek :D, szóval a 200 g cukrot lassanként tedd bele és kóstold meg az édességét egyfolytában! vagy te is válaszd a könnyebb megoldást a cukrozott tejszínt! ;) )
  2. Adjuk hozzá egyenként a tojássárgákat, majd a tejszínt és a vaníliát és verjük fel kemény habbá
  3. Amikor kész van a hab forgassuk bele az aprított mandulát vagy diót óvatosann hagytam egy keveset a torta tetejére is)
  4. Egy üveg tálat béleljünk ki sütőpapírral és tegyünk az aljára egy réteg kekszet majd egy vastag 2-3 cm-es réteg krémet ezt ismételgessük
  5. Az utolsó réteg keksz legyen
  6. Tegyük be a hűtőbe másnapig (takarjuk le, ha nem szeretnénk, hogy a hűtő illatai beleszálljanak)
  7. Másnap borítsuk ki a tortát egy tányérra, szedjük le róla a sütőpapírt és a felmelegített és megfőzött, majd langyosra kihűtött sűrített tejjel kenjük meg (addig főzzük, amíg kicsit be nem sűrűsödik, tipp: én adtam hozzá 2 kocka tejcsokit, hogy legyen színe)
  8. A tetejére szórjuk rá a maradék diót vagy mandulát és helyezzük a hűtőbe még 2-3 órára 
 Nagyon egyszerű és könnyű a recept, csak győzzük kivárni a másnapot :D

Jó étvágyat! 

forrás: http://tudogostoso.uol.com.br/receita/8855-torta-paulista.html  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése