2013. május 19., vasárnap

Káposztaleves kúra eredménye

Káposztaleves kúra eredménye

 Meg kell, hogy mondjam, hogy ez a kúra már tavaly is ugyanezzel az eredménnyel zárult, mint idén. Anyukám 3,5 kg-ot fogyott, míg én kicsit kerekítve 3-at. 
Úgy érzem most egy évig bőven elég volt ez a megpróbáltatás :) és egyben remélem, hogy tisztító hatása is volt!!!
Aki szereti a káposztát (én nem szeretem, de hát a kihívásokat természetesen igen :D ) és szeretne kicsit kilépni a hétköznapi étkezésekből, annak tudom ajánlani!
Még egy fontos hatása volt anyukámra! Neki a kúra előtt fájt a lába, valószínűleg rossz vérkeringés miatt, és lőn világosság: elmúlt neki teljesen :) Remélem nem is jön vissza!
Ezen felbuzdulva a barátom nagymamája is ki fogja próbálni!

 Aki belevág annak sok sikert és arra emlékezzen nehezebb pillanatokban, hogy én nem is szeretem a káposztát :D

UI.:  Azért a tartós fogyáshoz nem árt rendszeresen mozogni... és egyébként is a mozgás meghosszabbítja az életet ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése